Helt slut

Jag är oerhört trött efter dagens bravader. Har visat mamma och pappa allt vad lilla Jessheim har att erbjuda. Just den biten gick faktiskt ganska fort... Det finns ju liksom bara Storcentret. Jag har kört runt dem på lite sightseeing också. Även det gick ganska fort. Vi har även hunnit med att sitta en stund på uteplatsen, sova middag och laga mat. Och jag är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna.

Jag tror jag håller på att bli sjuk igen. Halsen känns värre och tröttheten har mig helt i sitt grepp. Snälla, låt mig slippa bli sjuk igen, jag orkar inte!!


Jag var ju tvungen att se på Robinson också. Egentligen vill jag inte titta på det, det känns så oerhört desperat att damma av en så gammal dokusåpa och köra den igen. Men ändå kan jag inte låta bli att titta.


Nej, nu måste jag lägga mig, jag är helt slut! Nya tag imorgon då jag har tänkt ägna dagen åt tvätt, tv och Elle. Åh, jag älskar söndagar!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0