Knepiga drömmar

Jag har haft riktigt knepiga drömmar inatt... Jag har åkt bil på tågräls, räddat barn som legat på tågräls och badat i hamnen i Monaco, bland alla jättestora båtar. Jag vaknade av att jag drunknade. Det var mindre trevligt. Sen kom jag på att jag och Lotta ska ut på stan idag och inhandla några livsnödvändigheter, som ett par tvåfärgade strumpbyxor och en svart kjol, och blev genast på bättre humör. Ett par skor också kanske får bli med hem. Det är mycket jag vill ha nu! Och elräkningen var denna gång på 1500. Och så hade jag ju gett mig själv köpförbud. Det går sådär för mig just nu...


Träningen har jag fortfarande inte kommit igång med heller. Inte det minsta... Har inte ens promenerat! Och nu är jag jättesen, som vanligt. Måste slänga mig in i duschen nu! Ha en bra dag!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0