Kvalster

De två städ-tanterna från fyrans Rent Hus är på Nyhetsmorgon nu. Jag blir både rädd och inspirerad och har slängt ut mitt täcke på vädring och lagt en av mina två kuddar i tvättmaskinen. Kom på att det inte är så bra att tvätta båda på en gång eftersom de förmodligen inte kommer hinna torka innan jag ska sova ikväll. Hmm, hoppas den inte möglar nu när vi inte har någon torktumlare.


Jag och Emma sitter och pratar om inredning på msn. Hon har så många bra idéer och vet precis var man ska leta för att hitta de finaste tapeterna och allt det där som gör ett hem till ett hem.

Jag vill också ha ett hem att göra om! Fast även där återkommer mitt problem med beslutsångest. Jag kan ju aldrig bestämma mig för hur jag vill ha det! Och när jag väl bestämt mig tar det ändå sån tid att jag hinner tröttna halvvägs genom projektet. Jag började måla om mina köksluckor när jag flyttade in i min förra lägenhet och var klar lagom tills jag flyttade ut igen, ungefär ett år senare.


Nej, nu verkar molnen lätta, ska koka lite nytt kaffe och ta med mig ett block och en penna och sätta mig i solen och försöka få ut några tankar på papper.


xoxox


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vårkänslor? :)

2009-03-18 @ 10:36:49
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: caroline

Ha en bra dag :)

Kika gärna in min blogg och lämna en komentar :)

2009-03-18 @ 10:38:32
URL: http://kingas.blogg.se/
Postat av: Sara

Vill också ha kaffe!

2009-03-18 @ 10:41:26
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0