LCHF-pannkakor

Man skulle lätt kunna tro att när man äter LCHF-mat så är pannkakor en omöjlighet, men så är inte fallet. Jag har nyss gjort och ätit goda kokospannkakor.

Väldigt enkelt var det också!


Receptet lyder som följer:

1 dl kokos

1 dl vispgrädde

2 ägg


Kör kokosflingorna i matberedare så det blir så likt mjöl som möjligt.

Blanda med ägg och grädde.

Stek.

Klart!!


Man ska ju egentligen köra kokosflingorna i matberedare, men eftersom vi inte har en sån här så körde jag dem lite med stavmixern istället. De blev inte så finfördelade som det var meningen, men det gjorde ingenting.






Nu är det LA Ink på Discovery. Ett farligt program... Jag blir så grymt sugen på att tatuera mig när jag ser på det och om jag skaffa en kommer jag snart se ut som Kat von D.

Fast den kvinnan är ju otroligt vacker, så jag skulle inte ha nånting emot att se ut som hon!




För nån vecka sedan provade jag att rita ett motiv på mig som jag tyckte blev riktigt fint. Frågan är bara om jag törs tatuera mig på magen... Det blir ju lite dumt om jag nån gång skulle bli gravid. Hur som helst tycker jag den är fin!




xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0