Önska kostar ingenting...

Jag hade verkligen ingen lust att gå ur sängen idag. Jag var inte speciellt trött, jag mådde bara sådär otroligt bra som man kan göra ibland. Ville bara ligga kvar och lyssna på Sophie Zelmani hela dagen.


Det slog mig igår att jag snart fyller 25. Usch! Då borde jag ju vara vuxen nu.

Önskelistan växer sig allt längre också.

Överst står en bil. Pappaaaa, snälla!!!

Sen står ett par väldigt högklackade svarta skor. Jag bor ju med två tvåmeterskvinnor, känner mig som en dvärg bredvid dem!

Och sen står en vår/sommarjacka i varje färg.


Jag gissar att jag får leva med min egen bil ett tag till, att jag själv får köpa skorna och att mamma får gå igenom några kartonger och gräva fram mina jackor från förra året. Men som alla vet - önska kostar ingenting!!

Avslutningsvis kommer lite bilder från gårdagskvällen.


Guttan är helt inne i Melodifestivalen


Em målar naglarna


Hårfix

 
Isabelle, jag vill ha dina skooor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0