Ont i magen

Efter middag och muffins fick jag ont i magen. Ett ont som jag trodde skulle gå över bara jag fick vila lite, men det gjorde inte det... Jag fick mer ont och blev illamående och det gav sig inte på hela natten, så jag bestämde mig för att inte gå till jobbet på morgonen. Istället sov jag hela dagen. Verkligen HELA dagen, jag gick upp vid 18.30. Jag hade en gräslig huvudvärk och mådde fortfarande illa, men lyckades i alla fall få i mig lite yoghurt och några ostskivor och sen somnade jag som ett barn igen vid 22-tiden. Efter att ha sovit i närapå ett och ett halvt dygn mår jag nu mycket bättre. Huvudvärken är borta och magen känns normal, men jag är fortfarande seg i kroppen och stannar hemma från jobb idag igen. Jag har nu lyckats peta i mig lite frukost, så nu hoppas jag att jag ska komma igång och bli människa igen.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0