Söndag i soffan

Jag kan inte sova. Jag blir inte klok på mig själv! Okej att jag inte kunde somna igår kväll, men det kan ha berott på en massa saker, typ kaffe, att jag sovit middag, att jag var hög på socker... Men sen vaknade jag vid halv åtta imorse och kunde inte somna om. Varför? Jag fattar inte! Jag är ju jättetrött!

Eftersom jag inte orkade gå upp och inte heller ville väcka Guttan tog jag in datorn till sängen och låg där och spelade Rollercoaster. Det är så underbart med dagar när man bara kan ligga i sängen och slappa!

När jag hörde att Guttan gick upp gick jag också upp. Det är Vasalopp idag, så vi måste ju faktiskt titta. Sitter fortfarande här och slökollar lite, har ätit lite frukost och druckit lite kaffe. Funderar på att ha en total slapp-dag idag igen och inte ens klä på mig. Bara spendera hela dagen i horisontalläge i soffan. Gud så skönt!

Jag är väldigt kluven inför om jag ska söka jobbet på flygplatsen eller inte... Det skulle ju vara skönt att tjäna så mycket pengar, men det är stressigt och enformigt och dessutom skift. Jag gillar ju dagis eftersom det alltid händer saker där, dagarna går jättefort och jag gillar barnen. Jag ska i alla fall ringa på måndag och se vad de säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0