Städlördag

Jag och flickorna hade tänkt gå ut och festa lite ikväll eftersom vi har hållit oss hemma alldeles för länge nu igen.

Eftersom levern påverkas av den här jävla körtelfebern tänkte jag att det nog är bäst att kolla runt lite om hur alkohol fungerar i samband med sjukdomen och kom fram till det jätteroliga svaret att man bör hålla sig nykter i ca 6 månader efter att man blivit sjuk. Jippi!

Den här sjukdomen förstör ju mitt liv!! Jag är helt förstörd, bara sover hela tiden och så fort jag har lite ont i magen blir jag jätterädd att nånting är jättefel och att jag ska typ dö om nån kommer åt mig. Och nu får jag inte ens dricka lite vin! Skit!


Spakvällen var i alla fall mysig! Speciellt bra gick det för fötterna som numera är mjuka och lena som en babyrumpa!

Idag väntar storstädning. Jag har tänkt tvätta och dammsuga och moppa och göra allt sånt där som man egentligen borde göra lite oftare än man faktiskt gör...


Men först ska jag hinka kaffe och bara njuta av att det är lördag och att mitt liv är ganska bra, förutom den förbannade körtelfebern.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0