tänk vad lite glass kan göra...

Jag försov mig imorse. Jag vaknade ungefär en timme innan jag skulle gå upp och konstaterade att jag hade så ont i halsen att det kändes som att någon tryckt ner en tennisboll i strupen på mig. Kunde knappt svälja och hade jätteont. Jag gick upp och tog en Ipren och gick och lade mig igen.

När klockan ringde var jag redan vaken och skulle bara snooza en gång. Det gjorde jag och så skulle jag precis till att gå upp, men där nånstans blev jag medvetslös och nästa sak jag minns är att jag vaknar med ett ryck från konstiga mardrömmar och diskställ och taxibilar och kastar mig över klockan och konstaterar att jag försovit mig med 40 minuter. Jag lyckades komma iväg ganska snabbt och var till slut bara fem minuter sen till jobbet.


Tabletten jag tog hjälpte mig igenom hela dagen på jobbet och halsen funkade relativt bra tills jag kom hem, då kom den där tennisbollskänslan tillbaka. Jag tyckte (och tycker fortfarande) hemskt synd om mig själv och blir samtidigt förbannad på Adecco. Jag har tjatat på dem i tre månader nu att jag vill ha ett annat jobb än dagis. De har sagt att man får räkna med att vara sjuk i ungefär två månaders tid när man jobbar på dagis, men att man sedan bli immun. Ja, jävlar vad man blir... Jag har varit konstant sjuk i tre månader nu! Jag orkar inte mer!!

Men som tur är så fick jag glass på kvällen. Det behövde jag! Tack!! Jag blev verkligen jätteglad!


Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att den där jävla tennisbollen flyger all världens väg under natten.

xoxox



Kommentarer
Postat av: Matilda

nu har du chansen att bli veckans blogg:)

läs mer på http://supermatilda.full.nu

2009-03-02 @ 23:42:16
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: emma

krya på dej fridis... tycker synd om dej!! KRAM!!

2009-03-03 @ 07:41:08
URL: http://veloouria.blogg.se/
Postat av: emma

2009-03-04 @ 10:24:57
Postat av: emma

nämen fridaaaa, ja jag ska ju ända bort till jönköping i helgen.. ska du hem till dalarna? Åh jäkla skit..:(

2009-03-04 @ 10:26:00
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0