090507

Nu har jag klarat av första dagen på nya jobbet. Jag trodde det skulle vara hysteriskt mycket att göra eftersom det är nattöppet i stan ikväll och då brukar det vara massor med folk ute, men det hände nästan ingenting. Jag stod ute i butiken i drygt en timme, sen fick jag gå in på lagret och räkna stövlar istället. Det var inte speciellt kul, det var jobbigt och omständigt, men det fick tiden att gå. Nu har jag ont i hela kroppen! Trött är jag också. Hoppas jag kan sova inatt. Jag har någon konstig oroskänsla i kroppen och jag vet inte alls vad den beror på. Det kanske är dygnsomställningen och sömnbristen som spökar...


Imorgon är det fredag, då ska jag bara jobba fyra timmar, sen ska jag och Em ut och springa. Det ska bli jätteskönt att komma igång med träningen igen! Jag hoppas att hon jagar livet ur mig imorgon, det behöver jag efter den där semestern.

Jag måste sluta fuska med maten också, jag var ju så himla duktig första månaden jag höll på, men sen blev det mer och mer fusk, först var det påsk, sen fyllde jag år och sen åkte jag på semester och däremellan har jag fuskat bara för att jag varit godissugen, men nu är det slut med det på ett bra tag! Det känns inte roligt nu när vågen visar att jag är tillbaka på utgångsläget igen.


Nu ska jag försöka sova lite och fundera på om det är värt att börja packa flygplansmat... Det är fortfarande lockande...

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0