090521

Idag har vi haft en sån där skön dag i solen. Vi var väldigt sega alla tre, så vi drog på oss bikini och gick ut och slappade på gräset. Så otroligt skönt!

Sen tog Em ut fotbollen hon köpte när vi var i Charlottenberg. Hon stod och sparkade lite för sig själv och jag tyckte det såg så mysigt ut, så jag joinade henne och rätt som det var så stod vi alla tre och sparkade runt fotbollen på gräsmattan med grannarna som nyfikna åskådare. Em stod för dagens praktvurpa när hon snubblade på bollen och dök rätt ner på marken till grannarnas jubel. Det var faktiskt riktigt kul att spela lite fotboll även fast jag inte har någon som helst kontroll på varken fötter eller boll.

Nu vankas filmkväll hos skåningarna. Vi ska nog se Dirty Dancing eftersom alla tycker att det är total katastrof att jag under mina 25 år på jorden ännu inte sett den.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0