Älskade barn!

Jag har jobbat på dagis idag. Det var så mysigt! Jag kom dit på morgonen och barnen sken som små solar och alla var så glada att se mig. En liten flicka blev så glad när hon såg mig att hon sprang rakt mot mig och kastade sig i min famn och kramade mig med världens bamsekram. Det var så härligt! Jag fick många kramar och det var flera barn som sa att jag var den snällaste av alla vuxna. Åh, älskade barn!

Vi var på utflykt i skogen idag. Vi grillade korv och myste. Nu luktar jag återigen som ett helt rökeri och har lite ont i magen efter att ha ätit korv med barnen, men den sköna känslan sitter kvar i kroppen. Jag längtar till nästa vecka när jag ska dit igen.


Imorgon är det röd dag, så ikväll ska vi festa till det lite igen. Vi funderar på att åka till Årnes och gå på konsert, men än är inget spikat, så vi får se hur kvällen utvecklar sig. Jag ska i alla fall ta och sova lite middag och hoppas på att magen lugnar ner sig.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0