Jättesen!

Det är en massa tjattrande polacker utanför huset. De ska tydligen måla om... Det är för tidigt för sånt! Jag upptäckte dem naturligtvis när jag klivit ur duschen och hade liiite för lite kläder på mig för att det skulle vara helt hälsosamt att möta människor. Bra, Frida! Men hallå, hur skulle jag kunna veta att de var utanför mitt fönster just när jag klev ut ur badrummet???

Jag är skitsen till jobbet, som vanligt... Jag fattar inte hur jag gör! Jag som alltid har varit i tid till viktiga saker som tåg och jobb. Förmodligen är det den klassiska latheten som spelar en avgörande roll. Usch, jag måste ta tag i det!

Idag ska vi på utflykt med barnehagen. Det ska bli skitkul! Jag hoppas bara att det kan låta bli att regna, för det är ju inte sådär jättekul att vara på bondgård med 30 ungar i ösregn.

Nej, nu måste jag verkligen gå!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0