Morgonmys

Min nya chef har verkligen stort förtroende för mig på en gång. Nu har jag jobbat där i tre dagar och idag är det jag som har ansvaret för öppningen av butiken. Jag hade väl tänkt att jag skulle få jobba i minst en vecka innan jag skulle få sånt ansvar, men tydligen inte. Men å andra sidan är det ju skönt att hon litar på mig. Hellre det än tvärt om.


Just nu har vi morgonmys. Jag gillar när vi är vakna tillsammans på morgonen! Em sitter hopkurad i sitt täcke i soffan och läser tidningen, Isabelle är i duschen och jag äter yoghurt och dricker kaffe. Jag är trött utan att vara helt förstörd. Det känns bra att inte vara så gräsligt trött som jag brukar, trots att det var svårt att somna igår igen.


Vi har redan börjat ladda inför nästa helg, på lördag blir det Schlagerfestival hos Anna och Katarina och på söndag ska vi fira nationaldag. För min del är det söndagen som lockar mest, då vi ska ha både champagnefrukost och äta tårta och om vädret tillåter drar vi in till Oslo. Oh, jag längtar!


Nu blir det jobb och sen ska jag försöka träna lite om halsen inte är alltför rosslig.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0