Skitväder

Jävla skitväder! Jag skulle ju ut och springa, men det blir det ingenting med nu när det har regnat hela dagen.

Jag har fortsatt räkna stövlar idag, fast idag höll jag bara på i två timmar. Annars händer det verkligen inte mycket på det där stället. Tiden går så otroligt sakta! Jag förstår inte hur jag ska få dagen att gå imorgon när jag ska jobba 10-18. Hoppas det händer lite mer när det är lördag.


Jag har verkligen sjukt tråkigt just nu. Måste iväg och köpa toapapper, det är slut nu igen. Det är fan alltid slut. Åh vad jobbigt! Och när jag är på affären kommer jag bli så godissugen att jag bara MÅSTE köpa godis. Fan. Jag skyller allt på vädret! Allt! Märkligt hur deppig man kan bli av att det regnar.


Sol ska det vara! SOOOOL! Kom nu solen! Kom nu, snälla!

Here Comes The Sun i Colbie Caillats version är en av de bästa låtarna just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0