Slut!

Torsdag och jag är redan helt slut. Det är tuffare än jag trodde att jobba dubbelt, men samtidigt känns det så jävla skönt. Jag mår faktiskt bra av att stressa lite, känna att jag lever, ha lite bråttom. Dessutom är det kul att känna att de gillar mig på båda mina jobb, jag har stort ansvar och förtroende på båda ställena och jag trivs bra med det jag gör, även fast skobutiken inte är jättekul alltid.

Idag har jag jobbat på småbarnsavdelningen på dagiset. De är verkligen gräsligt söta de där små!! J

Sen när jag slutade hade jag en halvtimme på mig att köra hem, byta om och springa till nästa jobb. Jag tyckte först att det lät som gott om tid med en halvtimme, men med tanke på att det tar fem minuter att köra från dagiset och hem och 20 minuter att gå hemifrån ner på stan är det inte jättelång tid... Jag hade ju tagit cykeln om det inte vore för att Em lyckats supa bort min cykelnyckel... Jaja, det gör inte så mycket, det är ju nyttigt att promenera har jag hört...


Idag är jag verkligen totalt utpumpad, har knappt orkat prata med folk. Jag hoppas jag lyckas ladda om till imorgon! Men då är det ju bara tiotimmarsdag, så det borde inte vara några problem.


Till sist vill jag uppmana alla att lyssna på Alphabeat, de får mig alltid på bra humör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0