Stressad

Sol och moln om vartannat. Jag har klätt mig i bikini och springer ut när det är sol och gömmer mig under täcket i soffan när solen går i moln.

Jag vaknade halv ett. Bra gjort Frida! Jag som precis började få ordning på dygnsrytmen, nu kommer jag ju inte kunna sova ikväll heller. Skit.




Jag och Isabelle har städat ihop lite i lägenheten nu, det såg verkligen ut som skit när vi vaknade idag. Tur att det inte är så stor yta som måste städas.


Jag kan inte hjälpa att jag känner mig stressad idag. Nu har snart hela dagen gått och jag har inte gjort någonting vettigt. I vanliga fall brukar jag gilla söndagar av just den anledningen - man behöver inte göra någonting, men idag blir jag bara stressad. Vad skulle jag kunna göra? Jag är alldeles för seg för att träna, har ingen lust att laga mat, har ingen ro att läsa bok... Jag skulle kanske kunna ta och rita nånting, men jag har egentligen ingen lust att göra det heller. Nej, om jag skulle ta och färga håret kanske.

 

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0