Utrensning

Hej, jag heter Frida och jag är beroende. Jag är beroende av shopping. Jag var så stolt över mig själv när jag efter att jag slutat jobbet gick genom hela sentret utan att köpa en enda grej, jag kom hem precis som jag gick imorse. Sen kom Em hem och då bestämde vi oss för att åka ner till sentret och kolla lite. Mmmm, kolla... Eller hur vad jag bara kollade... Nejdå, shopping blev det! Tre tröjor (fast en ska jag lämna tillbaka och de andra två behövde jag verkligen), hårfärg och muffinsformar. Och sen åkte vi till Coop och köpte mat.

När jag skulle lägga ner mina senaste kap i byrån insåg jag att det inge gick, det var fullt. Och hyllan i sovrummet där jag förvarar kläder är också full. Det var då jag insåg att jag skulle rensa. Och det gjorde jag. Jag rensade ut en hel stor papperspåse med kläder som jag inte använder eller som jag inte har bruk för under sommaren. Gud så bra det känns!

Något som inte känns så bra är min hals, jag tror jag håller på att bli sjuk nu igen... Kanske är den där svininfluensan som spökar.

Äh, jag tar en Ipren och går och lägger mig, ingen idé att sitta här och göra ingenting. Hoppas det går bättre att sova inatt, det skulle jag behöva.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0