Nytt försök...

Nu jäklar ska här börja tränas! Jag hade i princip gett upp tanken på Tjejvasan, men nu är jag tillbaka på banan igen. Em och Maria peppar och inspirerar och i torsdags var vi tre ute och tränade rumpa och ben. Det var galet jobbigt och träningsvärken jag hade efter det var den värsta jag någonsin upplevt. I måndags tog vi det lite lugnare och sprang bara några rusher och jagade varandra. Idag har jag varit ute och tränat själv eftersom mina träningskompisar har åkt till Sverige. Jag har varit ute och promenerat och joggat och när jag kom hem tränade jag magen. Jag måste säga att jag är mycket nöjd med min insats, även fast Vasaloppet känns väldigt avlägset än.

 

I måndags och tisdags fick Em ett lite speciellt uppdrag av Adecco – hon skulle ut och bedöma servicen på två bowlinghallar. Uppdraget gick ut på att spela minst en runda bowling, beställa en hamburgare och gå på toaletten och samtidigt se hur hon blev behandlad av personalen, kolla hur lång tid det tog att få maten och se om det fanns papper och tvål på toaletten. Hon fick även ta med sig en kompis på uppdraget, så jag och Em var ute och bowlade och åt hamburgare både på måndagen och tisdagen. Snacka om trevligt jobb!!

 

Idag har det inte hänt mycket. Det har knappt varit något folk alls på flygplatsen idag och jag har suttit och funderat på hur länge man kan stirra på en flight-lista innan den brinner upp.





Lite bilder:



 

Träning hemma i lägenheten. Maria gör ett försök att göra rygglyft i sin säng med Em sittandes på hennes ben. Hysteriskt kul!

 

 

 

 

Stretching!!

 

 

 

 

På väg till Strömmen för bowling och hamburgare.

 

 

 

 

Em på jobbet

 

 

 

 

Jag gjorde min bästa bowlingrunda någonsin

 

 

 

 

Efter två spelade rundor var det jag som kammat hem alltihop!

 

 

 

 

Hamburgaren som var "delikat presenterad"

 

 

 

 

 

xoxox

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0