Veckan som bara försvann

Oj vad längesen det var jag skrev! Det har varit en hektisk vecka nu igen. I tisdags kom Katta och hälsade på i lilla Jessheim. Vi bakade scones som vi åt med sylt och grädde och sen gick vi ner på stan och drack kaffe med Tonje och Erik. Mycket trevligt.


 

Scones med sylt och grädde är jättegott!!




I onsdags skulle jag jobba sent på flygplatsen, 14.00 - 21.30, men jag var så trött och det hände så lite att jag fick gå hem tidigare.

 

På torsdagen hade jag senvakt på dagis och efter det åkte jag till Sverige. Trött som en död landade jag hos Sara och Björn vid 22.30 på torsdagskvällen och kunde naturligtvis inte somna eftersom vi hade massor att prata om och skratta åt.

 

Fredagen bjöd på bilbesiktning och en tur till Kupolen i Borlänge där jag lyckades hitta både vinterjacka och skor samt en klänning som jag bara inte kunde motstå.


På Lagerhaus kunde man köpa kärleksbrus och kärleksfull tvål





På kvällen blev det tacos och vin hemma hos Lillebror och sen blev det hemmamys med film resten av kvällen. Härligt!

 

Imorse drog jag hem till Peji, Fredrik och lilla Astrid och när jag varit där en liten stund kom vi på att vi skulle åka till Rättvik och gå på marknad. Det visade sig att Peji aldrig varit på Rättviks marknad förut och vi var båda överens om att det verkligen var på tiden. Vi hämtade upp Sara och drog iväg. Kallt som fan var det, men vi hade en riktigt trevlig dag och åt hamburgare och marknadsgodis.


Vidablick är en av världens vackraste platser



Sara bestämde sig för att bli lejonhona istället för Björnhona 



Leo är stor och ståtlig. En riktig man!! (Hehe)

(Hur kommer det sig att det alltid hamnar en massa konsitga djur i baksätet på min bil förresten??)






Nu har jag precis hjälpt Sara färga håret och sitter och funderar på om jag ska byta ut mitt kaffe mot rödvin. Ikväll ska det bli fest!



xoxox



 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0