090910

Det känns som att jag lyckas bra med mitt mål att fullständigt begrava mig själv i jobb. Den här veckan har vi haft kurs 11-19 och då har jag inte hunnit med så mycket mer och på lördag börjar jag jobba på riktigt och kommer då jobba 14 dagar i rad, på både flygplatsen och på dagis. Hittills trivs jag verkligen jättebra och nu känns det som att jag har fått kläm på det mesta.

Imorgon har vi slutprov. Jag är inte alls så nervös som jag borde vara inför det. Istället för att plugga gick jag hem till Tonje från kursen och drack kaffe och snackade skit. Gud vilken härlig tjej! Och dessutom har hon världens sötaste dotter, ett riktigt litet yrväder på fyra år som var så söt att man bara smälte.

Nu ska jag nog dricka lite varm mjölk och se om jag kan somna utan problem ikväll, det har varit lite dåligt med det den sista tiden.

Natta!




xoxox




 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0