Dagens span...

Idag har det varit massor att göra på jobbet. Det höll sig lugnt till runt kl 05.30, sen kom det bara mer och mer folk och innan vi checkat in alla som köade hade klockan blivit 10.15 och då kom jag på att jag inte ätit på sju timmar. Hmm, flygplatsen verkar vara en bra bantningskur…

Och när jag lite senare på dagen inte hade så mycket att göra såg jag en man gå förbi framför mig som var så fruktansvärt lik Magnus Betnér och det visade sig att det var precis han och att Nicole var den som checkat in honom (och även skrivit ut en kopia på hans boardingkort).

 

Nu tänkte jag lägga upp några foton på tavlan som jag gjorde till Sara i födelsedagspresent också, ifall någon är nyfiken.



Först en blyertsskiss



Sen lite svart....



...och lite grått....



... och efter lite mer grått och svart såg den ut såhär....




xoxox





 


Kommentarer
Postat av: Sara

Sååå fin :D

2009-09-14 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0