Dagis

Jag har jobbat på dagis idag. Det var totalt kaos!! Alla ungar var totalt vilda och ingen hörde på någonting jag sa. Under förmiddagen har jag mest suckat och muttrat och önskat att jag var på flygplatsen, men efter lunch lugnade det ner sig. När jag kom tillbaka efter min lunchpaus sov alla barnen utom en, så hon och jag klädde på oss och gick ut. När vi kom in igen efter ungefär en timme höll de andra på att vakna och var sådär underbart nyvakna och ville bara sitta i knät och mysa. Det är helt underbart!! Barn är bäst när de är precis nyvakna.

Nu ska jag iväg och inhandla nya öronproppar och kanske lite mat, jag har inte lagat mat på jättelänge.



xoxox



 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0