sådär....

Det går sådär med träningen. Jag hade tänkt att jag skulle köpa gymkort igår efter jobbet, men så blev det inte. När jag satt hemma och samlade kraft inför träningen ringde Jessy och ville att jag skulle följa med henne till Oslo och mysa och prata skit, så det gjorde jag mer än gärna. Vi hade en jättefin höstdag i stan med strålande solsken och en jättegod lunch på en uteservering.

 




 

Imorse hade jag sovmorgon och började jobba först kl 06.00. Allting har gått bra och jag fick även göra en snygg manöver och klättra/kasta mig in i skranken bredvid min för att stoppa bagagebandet, vilket bara kan stoppas därifrån.

Just nu är jag ensam hemma för första gången på evigheter och har faktiskt ganska tråkigt. Jag är alldeles för trött för att göra någonting vettigt, så som vanligt sitter jag och Facebookar. Skaffa sig ett liv, eller hur var det nu??

Jag ska ta och göra lite mat och skriva ner lite viktiga saker i fuskboken jag har på jobbet och sen ska jag gå och sova, jag börjar 04.30 imorgon igen, så här blir det inga sena kvällar.




xoxox





 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0