Tjockis...

Herregud, vad har jag gjort med mig själv? Varför har jag ingen jävla disciplin? Sitter och tittar på gamla foton från i våras och blir helt förvånad över hur smal jag faktiskt var. Och jag mådde ju verkligen jättebra! Varför släppte jag det?

Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för att bli sådär smal och må sådär bra igen. Jag funderar på detox, men det verkar så otroligt jobbigt. Man ska dessutom göra det under en lugn period och det kommer det ju knappast vara nu när nya jobbet drar igång. Men nånting måste göras, så mycket vet jag.

Imorgon drar jobbet igång på riktigt och jag har mitt första pass kl 04.15 – 09.15. Det ska bli jättekul! Skönt också att vara klar med jobbet innan man i vanliga fall ens gått ur sängen.

Nu blir det sängen och imorgon blir det nog en sväng till gymmet. Nu ska här bli andra bullar!!



xoxox




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0