Bali, del 1

Nu är vi hemma från Bali. Det var helt fantastiskt och jag önskar att jag kunde dela med mig av allt precis som det var, men det är så svårt med bara bilder och text.

 

Jag och Erik började resan tillsammans från Oslo till Stockholm på morgonen den 6:e april. I Stockholm stannade jag ett par dagar medan Erik åkte vidare till Bali helt själv.

Två dagar senare, 8:e april, var det dags för mig och Sara att åka. När jag satt på bussen till Arlanda ringde Sara och grät. Hennes tåg hade gått sönder i Rättvik. Det slutade i alla fall med att Saras snälla mamma körde henne hela vägen.

Efter det gick allt hur bra som helst och vi sov största delen av resan.


När vi kom fram var vi lite oroliga för om Erik skulle möta oss som han lovat eller om han skulle ha tappat bort sig själv i världen. Det tog ett par minuter innan vi fick syn på honom, men när vi väl hittat varandra var glädjen total. Erik mötte oss solbränd och fin med egen chaufför som körde oss till hotellet i Seminyak.

 

När vi kommit fram satte vi oss på uteplatsen och drack drinkar och bara njöt av värmen och känslan att vara framme.

Vår första dag tog vi det bara lugnt, låg en stund vid havet, åt lite mat, låg lite vid poolen och gick en liten sväng.
 
 
 


 

 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

 
 
 
 

xoxox
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0