Påskledighet

Nu har jag jobbat sista dagen på dagis. På något vis känner jag liksom ingenting inför det. Det blev aldrig något riktigt slut på det hela i och med att det bara var jag och ett barn på min avdelning sista dagen. Jag ska gå dit en dag när jag kommer hem från Bali och säga hejdå på riktigt.

 

Igår blev det dubbelt jobb och efter det körde jag till Mora. När jag kom dit strax innan midnatt visade det sig att vi inte hade något vatten och ingen mat. Kul. Jag fick äta gammalt knäckebröd och kissa i skogen. Jag bestämde mig då för att åka till mormor och morfar en dag tidigare istället, så på eftermiddagen idag körde jag och kusin Micke till Sälen där vi mötte upp Sara och Björn.

 

Nu på kvällen har vi bara tagit det lugnt. Jag hade en idé om att vi alla skulle basta och dricka öl tillsammans, men när det blev dags för bastu var det bara jag som genomförde det. Jag tog min bok och en öl och satt där inne i en timme. Så fantastiskt skönt!

 

Imorgon hoppas vi på solsken och fiske!
 
 
xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0