Hej Skåne!

Nu är jag äntligen hemma hos mamma och pappa i Skåne.

Flytten gick bra, men jag har verkligen insett hur otroligt mycket saker jag äger. När jag kommer hem från Australien ska jag gå igenom precis alla mina saker och sälja/slänga minst hälften.

 

Resan hit gick också bra. Jag åkte strax efter sju från Falun och var framme strax efter två i Helsingborg. En kisspaus och en tankning, men annars gick resan i ett svep.

 

Nu börjar jag äntligen känna att jag kan slappna av lite, även om jag har en sjuhelsikes att göra-lista att ta tag i imorgon, som att städa bilen, vaccinera mig och gå till banken. Men först ska jag sova tills jag vaknar. Gud vad trött jag är!!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mikaellene

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2012-08-09 @ 08:00:14
URL: http://mikaellene.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0