Nu är det slut.

Jaha, nu är den här, den där dagen jag väntat så förtvivlat länge på. Som vilken dag som helst, fast imorgon ska jag inte till jobbet för att jobba, då ska jag dit och lämna in min uniform och mitt id-kort.

Björn och Sara kom från Sverige med en släpvagn idag och vi har ägnat hela eftermiddagen åt att packa ut alla mina saker i den. Herregud vad mycket saker jag har!! Det är helt hemskt. Jag måste verkligen bli bättre på att inte spara på allt.

Nu är jag så trött att jag nästan dör, har sovit sex timmar på två nätter och ska upp vid fem imorgon bitti för att städa ur lägenheten.
 
Godnatt alla!!
 
 
 

 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
xoxox
 
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik

Det kommer att bli tomt utan dig på OSL!! Kom tillbaka snart ;)

2010-08-29 @ 23:39:07
URL: http://blog.bergvin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0