Welcome to Australia

Nu har jag fått visum till Australien. Det känns fortfarande helt overkligt. Vi har bokat biljetter hela vägen nu också, så nu är det bara att packa väskan och dra.

Jag har resfeber så det är helt hysteriskt. Jag oroar mig för precis allt, speciellt allt som ska fixas innan resan. Åh, jag blir så trött på mig själv, att jag alltid skjuter upp saker till sista stund. Det hade varit så skönt att vara klar med allting nu, men istället har jag allting kvar. Jag måste kolla upp vaccinationer, ordna med reseförsäkring, eventuellt organisera en flytt och dessutom åka till Skåne och lämna bilen.

 

Idag har jag i alla fall gjort mig av med lite gammalt skräp, jag gav bort en massa kläder och kökssaker till en secondhand-butik och kastade bort min gamla stereo. Skönt!

 

Idag är det 18 dagar kvar tills vi åker. Galet.
 
 
xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sara

åååh vilket underbart inlägg, jag gillar! ;) hehe snart är vi där! Tänk när de ha skannat våra pass och säger "welcome to Australia" jag kommer vilja skrika av lycka xD ahhaha

2010-08-19 @ 18:09:05
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0