En dag i soffan....

Så sitter man här igen då, sjuk i soffan. Kul.

Jag känner mig rastlös och det har inte ens gått två dagar. Vad sjutton kan jag hitta på? Kanske sova ännu mer, men jag tvivlar på att det går, jag sov nästan 20 timmar mitt första sjukdomsdygn och inatt har jag sovit ytterligare 8 timmar, så just sömn lider jag nog ingen brist på nu. (Haha, jag somnade till och med i väntrummet hos läkaren igår! Jag som har så svårt att somna bara somnade där mitt bland främmande människor på en fruktansvärt obekväm stol.)

 

Nej, jag kanske skulle måla en tavla? Jag har ju både duk och färg. Eller om jag skulle måla naglarna, men det tar ju typ fem minuter, sen är det klart… Jag kanske skulle köpa mig en jättetunn pensel och måla mönster på naglarna? Men jag orkar inte gå ut, så det är också kört.

Nej, jag blir nog sittandes här i soffan den här dagen också.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0