Stora planer skapar stor stress

Man kan nog lugnt säga att jag är ganska slut i huvudet för tillfället. I tisdags lyckades jag med konststycket att komma en timme för tidigt till jobbet. Jag gick hela morgonen och tittade på klockan och förstod inte att den var strax före sju istället för strax före åtta. Som tur var fick jag lägga mig en timme i kuddrummet och vila, men det var ju inte som att sova en timme extra hemma i sin egen säng direkt.

 

Jag är väldigt stressad nu igen och känner att jag har myror i hela kroppen och inte riktigt kan slappna av. Jag vill så mycket och har så lite tid. Och allting vill jag ha klart innan sommaren. Herregud, hur ska jag hinna allt?

Men det är faktiskt bra att jag vill att våren ska vänta lite, då går det snabbare. Omvänd psykologi funkar alltid!

 
 
 

 
(Jag har enorm hemlängtan just nu!)
 
 
 
 
xoxox 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sarisen

kom och bo med mig ett tag ^^

2010-02-27 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0