Mera mat!

Just nu längtar jag efter att laga mat, riktig mat med stora härliga sallader och tillbehör. Jag längtar efter hamburgare med ost, cole slaw, tomatsallad och dressing (inget bröd), jag längtar efter kyckling med mozzarella och bacon, jag längtar efter en riktigt mustig gryta med mängder av crème fraiche.

Jag kanske borde förvandla min blogg till en matblogg? Eller nej, då måste jag bli bättre på att laga snygg mat och det orkar jag inte. Men det kanske ändå blir lite mer matinslag framöver.

Idag har jag hittat en helt fantastisk matblogg här.

Åh, underbara inspiration!

Om jag nu bara kunde hitta något som inspirerar mig att sortera mina kläder också…
 

 
 

Förut var jag ju jättebra på att laga mat...


 
 
 
xoxox

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sarisen

Du Frida!

Jag skall sortera och släga och pyssla med kläder nästan hela dagen i morgon!!! Hjälper gärna till att peppa dig!



SKall ut med allt som jag inte använder får då kommer jag förmodligen inte använda det längre fram heller! Så bara att hojta till vettu!



Puss och kram!

2010-01-22 @ 12:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0