Maybe we can work it out

Förhoppningsvis kommer jag slippa tänka på det där med att dra ett flyttlass till Sverige innan jag åker långt, långt bort. Lillebror och Sara är på lägenhetsjakt här i närheten och om de lyckas hitta en så måste de ju ha både soffa och säng och köksbord och allt annat jag äger och inte vill slänga.

Åh, det skulle ju verkligen vara det bästa av allt!

Jag har verkligen total ångest över var jag ska göra av alla mina saker när jag åker bort.

Visst, det är bara materiella ting, men jag gillar ju alla mina saker och jag vet att jag kommer skaffa nya om jag gör mig av med de gamla, vilket är en stupsäker minusaffär.

Jag har även funderat på att sälja grejerna, men ärligt, vem sjutton vill ha en begagnad grön IKEA-soffa?

 

Nu ska jag spela lite Sims en stund innan jag somnar. Imorgon ska jag nog ta med mig Sara på en rundtur i Jessheim.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0