Suck!

Jag försöker tänka. Jag försöker packa. Jag försöker måla.

Jag kommer ingenstans med någonting.

 

Jag har bäddat rent i sängen. Det var välbehövligt.

Och jag har lyckats få låna en tvättmaskin av en granne. Även det väldigt välbehövligt.

 

Men sen är det stopp.

Jag kommer på olika anledningar att inte packa i princip allt jag äger, eftersom jag kan komma att behöva det innan jag flyttar. Böcker, skivor, stearinljus, tomma skivor, målarsaker, filmer, ljusstakar, allt kan jag ju faktiskt behöva innan jag flyttar.

 

Jag blir så jävla trött på mig själv.

 

Okej, ett ryck nu, minst en kartong ska packas och en påse med skräp ska slängas!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: ullis

får börja smått.. jag har börjat idag jag också, smått.. men jag har så sjukt lång tid kvar tills jag drar... :(

2010-07-27 @ 17:17:11
Postat av: Frida

Det känns ändå bra att börja. Sara har varit här nu och jag har fyllt ett par kartonger och slängt lite (men alldeles FÖR lite) skit.

2010-07-27 @ 22:07:35
URL: http://projekt25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0