Wööööh!

Dagen idag har verkligen gått från botten till toppen.

Jag vaknade och kände mig som ett vrak, gick till jobbet där tiden verkligen sniglade sig fram, jag var hungrig hela dagen, telefonen ringde oavbrutet och folk var mer dumma i huvudet än vanligt.

Dessutom var jag totalt täppt i näsan.

Jag hatar att vara täppt i näsan. Jag blir på så fruktansvärt dåligt humör av det, så när jag kom hem var jag verkligen sur.

 

Jag hann inte mer än ta av uniformen och tvätta av fötterna innan Sara kom hit. Underbara lilla Sara!

Vi började på en gång titta på biljettpriser och rätt som det var hade vi lagt om vår rutt och bokat biljetter från Thailand till Malaysia och vidare till Bali. Allt detta för 1300 spänn. Och eftersom vi kom så billigt undan så passade vi på att boka två hotellnätter på Bali också.

 

Herregud, det här kommer blir bäst!

Nu ska jag försöka få sova lite innan jobb imorgon.

 

Och nästa vecka blir det Sverigeturné med min älskade Elin!

 

Vad hände? När blev livet så jävla underbart??
 
 
 

 
Vi börjar i Phuket
 
 
 

 
... sen blir det Kuala Lumpur
 
 
 

 
... innan underbara Kuta Beach
 
 

 
Hotellet i Kuta verkar inte heller så tokigt...
 
 
 
 
 

 
Men först blir det en tur till Sverige!

 
 
 
xoxox 

 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0