Igår

Igår hade jag en sån där härlig dag. Jag vaknade till strålande solsken och gick ut och satte mig på uteplatsen och badade och filade fötterna och målade naglarna. Helt härligt!

Björn (som för övrigt flyttat in hos mig nu) kom hem vid 13-tiden. Jag frågade om han också ville bada fötterna, vilket han ville, så jag ordnade fotbad och filade hans fötter också. Jag = snäll syster.

När vi var färdiga vad det dags för mig att gå till jobbet, vilket jag inte alls var sugen på, men det gick verkligen jättebra och jag fick massor gjort och förutom en liten incident med en skitsur passagerare som kastade bagage på oss gick kvällen mycket smidigt.
 
 

 
 

Björnen gjorde ett tappert försök att se det som föriggick på datorskärmen... Dock utan större framgång.
 
 
 

 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0