Nära

Nu är det nära, väldigt nära. På onsdag ska jag och Sara boka biljett till Australien och sen är det bara att vänta. Vi tänkte börja med en liten semester och om allt går som det ska så kommer vi först stanna i Thailand, sen en sväng till Singapore, därefter en tur till Bali och sen Australien. Det kommer bli hur bra som helst och inte så farligt dyrt heller.

 

Idag började jag jobba kl 16, så jag hade hela dagen på mig att göra saker. Jag hade hoppats på sol, så jag skulle kunna softa på uteplatsen, men det gick inte som planerat, så istället satt jag inne och lyssnade på p3 dokumentär och målade en tavla. Det kändes riktigt bra att bara sitta och måla och jag känner att jag vill fortsätta, men tavlan blev klar och nu kommer jag inte på någonting bra att måla mer. Typiskt.


 
 
 

 
Jag drömde att jag sydde massor också. Jag borde verkligen börja sy mer, det är kul, men så jävla pilligt. Imorgon är jag ledig, då ska jag försöka göra någonting vettigt av min dag.
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0