Lite stress

De senaste dagarna har varit lite heltiska. I torsdags jobbade jag 04.30-09.30 och åkte direkt från jobbet till Mora, där midsommar skulle firas.
Jag och Sara ägnade torsdagskvällen åt att binda en krans och snacka skit och på fredagen skulle midsommar firas enligt tradition men en massa mat och allsång och alkohol. Jag höll mig dock helt nykter hela midsommarafton.
På lördagen gick jag upp före nio och åkte tillbaka till Norge för att jobba 15-01, kom hem och stöp i säng. På söndagen var det bara att masa sig upp och städa ihop i lägenheten, packa väskan igen och dra iväg på jobb. Hem igen, kasta in packningen i bilen, byta om och köra till Mora. Jag landade i Mora strax efter klockan ett och somnade strax efter två och upp idag före sju.
Men jag klagar inte. Jag tycker det är riktigt skönt att vara lite stressad, även fast mina båda jobb är hopplöst ointressanta.

I all stress och hets har jag dessutom lyckats glömma min dator i Norge, så nu får jag spendera ett par dagar ensam i skogen utan kontakt med omvärlden.
Skönt för mig att jag har en god bok som kan hålla mig sällskap bland tall och mygg.
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0