100324

Kreativiteten flödar här hemma!

Just nu känner jag mest för att dagiskladda med min pensel, måla tjockt med mycket färg och ingen direkt logik. Jag målade två tavlor igår och en idag, plus att jag framkallat ett foto som jag ramat in.


 
 
 


 
(Gud vilka fula bilder det blir när man fotar inomhus i mörker!) 
 
 
 
 


Vi är tydligen klara på ankomstkursen nu, även fast vi var uppsatta på fyra dagar, men de tyckte det var bättre om vi fick börja praktisera på en gång istället för att sitta och nöta teori. Det känns inte som att jag kan just någonting, men det ska nog gå bra. Jag får väl lära mig efter hand.

 

Jag var ute och gick en kvällspromenad igår och det var ganska skönt att röra lite på sig, men det var ju så halt att det var absolut livsfarligt att gå ut. Jag höll på att trilla flera gånger. Jag funderar på om jag ska ge mig ut en liten sväng ikväll igen. Lite motion är ju faktiskt bättre än ingen alls. Och just nu längtar jag faktiskt efter att få börja springa igen. Herregud, jag måste ju ha fått nåt fel i huvudet!

 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0