Dagen D

Imorgon gäller det! Jag är så galet nervös inför min intervju imorgon att jag håller på att spricka. Jag har inte kunnat sova på flera nätter av rädsla för att jag ska göra bort mig. Fast nu känns det i alla fall lite bättre efter att jag har fått två fina omdömen av tidigare arbetsgivare och att Nikolina grillat mig lite med kluriga intervjufrågor. Dessutom ska underbara Sara följa med mig imorgon som moraliskt stöd. Jag blev så otroligt lättad när hon sa att hon ville följa med!! Tack jättesnälla! (Det är för övrigt Sara som hjälper mig att göra om bloggen just nu, ni får ursäkta röran som råder, men det kommer bli jättefint!!)

 

Jag fick lägenheten på Skogmo också, så nu blir det flytt 1:a maj! Jag är lite nervös för det också, tänk om jag får jättetråkigt när jag sitter där helt ensam… Fast det har jag ganska svårt att tro. Nu blir det ju sommar och jag har bästa uteplatsen i världen. Åh, gud så underbart!!

 

På ankomst går det ganska bra, men det är väldigt mycket nytt, så jag känner mig lite småkorkad. I lördags hände inte så mycket, då satt vi mest i skranken och skrev rapporter på folk som tappat sitt bagage. I söndags fick jag sitta på lagret och leta efter ägare till bagage som vi hittat. Det var lite kul att sitta där och se om man kunde hitta ägaren till bagaget genom att titta på alla anmälningar om borttappat bagage, lite detektivarbete.

 

Nu har jag förresten bara en dag kvar på dagis, sen slutar jag där. Det känns lite vemodigt måste jag säga, fast ganska skönt att komma vidare också.

Den har jag bara två arbetspass kvar på flygplatsen innan vi åker till Bali. Det är ju verkligen helt sjukt! Gud, nu får jag fjärilar i magen!!

 
 
 


 
 
 
 
 
 
 xoxox
 
  
 
 


Kommentarer
Postat av: Eirikastrid

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-01-13 @ 14:34:56
URL: http://eirikastrid.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0