Minisemester

Jag har börjat ligga på latsidan med bloggandet nu igen och det lär inte bli bättre de kommande dagarna. Jag ska nämligen åka på minisemester till mormor och morfar. Gud så skönt det ska bli! Bara koppla av helt och hållet, äta god mat, inte ställa någon väckarklocka, fiska, läsa och sola. Åh, jag hoppas verkligen det blir sol i helgen så jag kan vara ute och få lite färg.

Jag och Caroline gjorde ett tappert försök att få lite färg idag och besökte solariet på Spenst. Jag är vanligtvis helt emot solariesolning och har väl gjort det kanske tre gånger i hela mitt liv, men nu känner jag att jag måste ha lite grund innan jag åker till Bali, annars kommer jag ju bränna sönder mig helt.

Nu är det mindre än en månad kvar tills vi åker och jag har äntligen börjat förstå att det ska bli av. Igår bokade jag och Erik biljetter till Stockholm och jag kommer få två hela dagar där innan det bär iväg helt till Indonesien.

 

Jag måste införskaffa en stor ryggsäck inför resan också. Jag ska titta efter en i Sverige i helgen och sen måste jag verkligen planera mitt packande. Jag insåg nu när jag packade för tre dagar att jag verkligen är sämst på det där att planera packningen. På fem minuter hade jag lyckats fylla min största resväska med allt möjligt från tidningar och bikini till raggsockor och filmer.
 
 
 


 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0