Mitt kreativa kaos

Nu har jag gjort det jag så länge tänkt att jag ska göra – jag har lagat riktig mat! Jag har lagat en hel kyckling i ugnen som jag kryddade med vitlök och oregano och av stekskyn gjorde jag en fantastiskt god sås och så serverade jag broccoli till. Det var helt fantastiskt gott och jag är riktigt stolt över min lilla skapelse.


 
 
 
 
 
 


Jag har fått tillbaka oerhört mycket inspiration nu. Jag har liksom varit död hela vintern, men nu har jag så mycket inspiration att jag håller på att spricka. Jag vet inte var jag ska göra av allt som rör sig i huvudet på mig just nu. Jag vill bara skapa mitt kreativa kaos och måla, fota, sy, häfta, limma och skapa saker.

Tyvärr tror jag inte Nikolina blir lika glad om jag gör om vår lägenhet till mitt kaos som hon blev för maten idag, så det får helt enkelt vänta tills jag fått ett eget ställe att bo på.

 
 
 
 
xoxox
 
 
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0