Ny människa

Jag känner mig som en ny människa!

En minisemester var verkligen precis vad jag behövde och jag mår bättre än på mycket länge.

 

Imorse vaknade jag vid åtta, klädde på mig och gick en promenad på 45 minuter i strålande solsken, sen blev det dusch, frukost och kaffe.

Dessutom har jag ringt en massa viktiga samtal, ordnat så vi fått tillbaka Internet och bokat tid för vaccination.

 

Baliresan börjar bli lite mer verklig för mig nu. Jag tror inte jag förstått att vi faktiskt ska åka än, men nu börjar det så smått sjunka in.

Nu måste jag bara köpa en ryggsäck och hämta lite sommarkläder, sen är jag redo att åka!

 

23 dagar kvar nu.
 
 
xoxox
 
  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0