Trassel på tröjan

Imorse var jag iväg på den där intervjun som jag gått och oroat mig för i en veckas tid. Jag vet inte alls hur det gick, jag är inte ens säker på att jag vill veta. Jag är inte mindre nervös efteråt direkt…

 

Efter det var det bara att dra iväg på jobb. Det var nog den softaste dagen någonsin på incheck. Jag jobbade väl i tre timmar, sen fick jag lunch, sen fick jag en boarding och sen pratade vi skit tills jag fick gå hem en halvtimme tidigare än jag skulle sluta.

Det var faktiskt ganska välbehövligt med en soft dag på jobbet eftersom jag är fullständigt slut i huvudet just nu. Jag har sovit jättedåligt de senaste nätterna och alla tankar har bara snurrat runt i skallen på mig.

Jag borde egentligen packa inför påsken som jag ska spendera i Dalarna, men jag är så trött att jag bara sitter i soffan och stirrar på min dator.

Jag började vika tvätten, men tröttnade när en tröja fullständigt trasslat in sig i sig själv. Jag borde organisera packningen inför Bali också, nu är det bannemej inte långt kvar. Men jag orkar inte just nu.

Jag borde packa in all disk i diskmaskinen också. Hur kan det vara så jobbigt?

Nej, jag tror jag bara ska gå och lägga mig och vila ut och vara stolt och nöjd över att ha tagit mig så långt som jag har. Jag har fått lägenheten, jag är ledig hela påsken, jag ska på världens häftigaste semester, jag har två fantastiska jobb där jag verkligen trivs och jag tog mig till intervju för ett jobb som har haft 1400 sökande. Jag kommer sova som ett barn inatt.
 
 
 

Förbannade trassel!
 
 

Sara, Nikolina och Erik uniformerade och färdiga för jobb
 
 
 
xoxox
 
  
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0