Vårsol

När det väl sjunkit in lite inser jag hur dumt allting är. Det är inte ens värt att vara ledsen över!

Hur moget är det egentligen att dumpa någon via Facebook?? Inte ens tolvåringar gör sånt!

Herregud!!

 

I lördags var i alla fall jag och Sara i Oslo och shoppade. Jag hittade världens finaste poncho på H&M. Jag hade skapligt ont i fötterna när jag kom hem efter att ha vandrat runt i huvudstaden i skyhöga klackar i fem timmar, men ändå på ett strålande humör.



 
 
 

 
 

Helgen i övrigt har mest inneburit jobb och intensivt tröstätande av godis och lite tröstdrickande av vin.

 

Nu på eftermiddagen har jag försökt sitta lite i solen på balkongen, men eftermiddagssolen är inte alls så varm som jag skulle önska att den var, så mitt tappra försök att sola lades ner ganska omgående.
 
 
 
 
 
  
 

xoxox 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mikkeliben

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-03-18 @ 07:56:05
URL: http://mikkeliben.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0