26 suger!

Jag lider av en smärre livskris. Jag vet inte alls var jag ska göra av mig själv. Jag vill inte vara i Norge, så mycket vet jag. Men vad ska jag göra? Jag har till och med gjort arbetsförmedlingens intressetest idag, men det hjälpte föga. Jag passar inom film, teater, bild och form, men hallå, det visste jag ju redan. Sen då? Sju års utbildning och en jävla massa praktik och sen ett liv av arbetslöshet och jobbsökande? Nejtack!

Åh, jag är så frustrerad att jag dör!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: sofie

men gumman då!! inte vara ledsen. Det kommer jag lovar, jag har varit frusterad i flera år då jag inte vetat vad jag vill, men det kommer du får bara ta och prova på lite olika jobb.. eller njut av livet medans du är ung som alla gamlingar säger =)



jag har en axel här om du vill =)

pusskram

2010-05-26 @ 19:56:49
URL: http://justfollowus.blogg.se/
Postat av: Anna

Men Frida då. Det finns ju massa utbildningar som skulle passa dig. Möbel- eller inredningsdesign? Eller det finns så man kan designa tyger. Äga ditt eget galleri? Eller lära ut något? Göra kulisser?



Du hittar på något!

Puss

2010-05-27 @ 22:16:57
Postat av: Frida

Gud vad søta ni ær! Tack så mycket!

Jag tror jag har kommit på ungefær åt vilket håll jag ska gå nu, så nu ska jag bara førsøka få ihop pusslet. =)



Frida

2010-05-28 @ 11:28:00
URL: http://projekt25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0