...

Jag känner mig helt rastlös. Jag vet inte riktigt vad som är fel, men det kryper i kroppen på mig. Jag vill så mycket samtidigt som jag vill göra absolut ingenting. Jag funderar på att skaffa ett till jobb, men samtidigt vill jag ju vara ledig nu när sommaren (förhoppningsvis) kommer.

Idag ska jag i alla fall börja på incheck för KLM och Air France. Det ska bli lite spännande att se hur det går. Det är bara en himla massa att tänka på.

Och till helgen ska jag till Falun. Det ska bli så himla kul att komma dit igen! Jag längtar!

 

Nu måste jag rusa, ska gå ut en sväng med Ben (Carolines hund) innan jag drar till jobbet.
  

 
 
 

xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0