Hej Skogmo! (Söndag 100502)

Nu har jag flyttat. Nu bor jag själv. Som jag har längtat efter det här!

Mamma och pappa kom upp från Skåne med flyttlasset igår och det gick otroligt smidigt att flytta in allting.

Efter att vi fått in alla saker blev det pizza och öl. Och sen blev det mer öl. Och vin. Och sen bestämde jag och Erik oss för att gå ut och dansa, så det gjorde vi. Herregud vad kul vi hade! Och gud vad bakis jag blev! Det var ju inte alls meningen att jag skulle festa till det, men spontanfester är oftast roligast och det var en mycket lyckad kväll.

 

Idag har jag och Björn hjälpts åt att byta däcka på min bil. Björn hade egentligen bara tänkt sig att han skulle peka och visa hur man skulle göra och så skulle jag få jobba, men jag var inte alls så bra på det där med däckbyte som han hade tänkt sig. Jag försökte, men svaga muskler i kombination med rejäl bakfylla försvårade arbetet avsevärt. Det slutade med att jag låg och skrattade på backen medan Björn mobbade mig för att jag var så jävla svag.

 

Efter däckbytet åkte vi och hämtade Ben, Carolines hund, som jag skulle vakta idag och sen åkte vi hem till Björn och åt lite mat och tittade på Wall-E. Vilken söt film! Jag hade verkligen noll förväntningar på den, men den var ju hur bra som helst!

 

När filmen var slut och maten uppäten åkte Björn till jobbet och jag och Ben gick ut och gick i en timme. Sen försökte jag ta tag i lite uppackning av mina saker, men jag råkade somna istället. Nu på kvällen har jag dock kommit igång ganska bra och tömt flera lådor. Jag har verkligen alldeles för mycket saker!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Hargitta

När kommer det bilder på nya lägenheten då?!

2010-05-06 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0