Klänning

Ikväll har jag sytt en klänning. Jag tycker själv att den blev ganska söt, men baksidan ska finjusteras lite. Enklast möjliga modell, utan dragkedja, bara några insnitt här och där för att få den lite mer välformad än ett tält.
Jag hade först tänkt ha ett svart sidenband i midjan, men jag hade inget, så det fick bli skärpet istället.
 
 

 
 

 
 
Fruktansvärt dåliga bilder, jag vet, men jag orkade inte hålla på med självutlösare och grejer, så det blev ego-kort i spegeln idag.

Nu ska jag gå och sova, jag tror jag håller på att bli sjuk.
Godnatt!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: emma frisören

fiiin!

2010-05-28 @ 10:45:15
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0